vw

Jau pusmiljons saražotu Volkswagen ID. modeļu

2022. gada 15. novembrī

 

2022. gada 15. novembrī

 

VW piegāžu mērķi sasniedz gadu ātrāk nekā plānots

-        Neskatoties uz saspringto piegāžu situāciju automašīnu ražošanā, Volkswagen visā pasaulē straujiem soļiem turpina attīstību sava transportlīdzekļu klāsta elektrifikācijas jomā.

-        Daudzi pasūtījumi joprojām gaida izpildi: ražošana notiek aktīvi, lai izpildītu 135 000 saņemtos pasūtījumus, kas ir par 65 % vairāk nekā 2021. gadā.

-        Elektrifikācijas plāns uzņem apgriezienus: ar iekšdedzes dzinēju aprīkotu modeļu ražošana Eiropā beigsies 2033. gadā. Līdz 2026. gadam tirgū nonāks desmit pavisam jauni Volkswagen elektriskie modeļi.

Volkswagen turpina palielināt savu elektrificēto transportlīdzekļu klāstu. Uzņēmumam gadu ātrāk nekā plānots ir izdevies sasniegt kārtējo atskaites punktu savas ACCELERATE stratēģijas īstenošanā ar mērķi kļūt par programmatūrā balstītas bezizmešu mobilitātes nodrošinātāju. Kopš pirmo ID.3 modeļu nodošanas klientiem 2020. gada oktobrī, neskatoties uz nemainīgi saspringto situāciju piegāžu jomā, Volkswagen visā pasaulē jau ir piegādājis 500 000 ID. saimes transportlīdzekļu.

“Mūsu klientiem Baltijas valstīs līdz šim esam piegādājuši vairāk nekā 550 ID automobiļus. Taču šis skaitlis neatspoguļo pieprasījumu – elektroautomobiļu popularitāte strauji pieaug. Tādēļ priecājamies, ka ražošanai pakāpeniski stabilizējoties, tuvāko divu gadu laikā piegādes termiņi kļūs īsāki. Esam pārliecināti, ka jau nākamgad mums izdosies piegādāt divreiz vairāk pilnībā elektrisko Volkswagen transportlīdzekļu. Šo mērķi palīdzēs sasniegt mūsu rīcībā esošais visplašākais elektroautomobiļu modeļu piedāvājums Baltijā, augstais klientu pieprasījums un valsts atbalsts elektroautomobiļu iegādei,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošus.

Pāreja uz elektromobilitāti ir Volkswagen veiksmes stāsts

“Pusmiljons piegādātu ID. automobiļu apliecina, ka Volkswagen modeļi ir atzinīgi novērtēti visā pasaulē. Mūsu elektromobilitātes kampaņa attīstās pareizā virzienā un mūsu veiksmes stāsts uzņem jaunus apgriezienus,” saka Volkswagen valdes locekle, pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas vadītāja Imelda Labē (Imelda Labbé). “Mūsu galvenais mērķis ir nemainīgs – mēs vēlamies, lai Volkswagen kļūtu par visiekārojamāko ilgtspējīgas mobilitātes zīmolu.” Daudzi pasūtījumi joprojām gaida izpildi: “Mēs darām visu, lai pēc iespējas ātrāk piegādātu aptuveni 135 000 pasūtītos ID. automobiļus saviem klientiem. Tomēr

ilgstošo detaļu pieejamības sarežģījumu dēļ mums periodiski nākas veikt izmaiņas ražošanas grafikos,” norāda Imelda Labē.

Sākot ar 2033. gadu, Volkswagen Eiropā ražos tikai elektriskos transportlīdzekļus. Līdz 2030. gadam pilnībā elektriskie transportlīdzekļi veidos jau vismaz 70 % no visa Volkswagen pārdoto transportlīdzekļu skaita Eiropā. ASV un Ķīnā uzņēmums ir izvirzījis mērķi šajā pašā laika posmā sasniegt vairāk nekā 50 % elektrisko transportlīdzekļu īpatsvaru. “Patlaban elektromobilitātes pionieris ir Norvēģija, kur ID.4 oktobrī kļuva par līderi starp reģistrētajiem automobiļiem. Šis piemērs pierāda, ka ID. produktu saime atbilst mūsu klientu vajadzībām,” norāda Imelda Labē.

Līdz 2026. gadam Volkswagen laidīs klajā desmit jaunus elektriskus modeļus. Volkswagen būs visplašākais elektrisko transportlīdzekļu piedāvājums starp visiem autoražotājiem. No pieejama elektroautomobiļa ar paredzēto cenu zem 25 000 EUR līdz jaunajam flagmanim Aero B, mums būs atbilstošs piedāvājums katrā segmentā,” piebilst Labē.

Klientu atsauksmes pārtop jaunās automobiļu funkcijās

ID. modeļu saime ir pionieris arī programmatūras integrācijas un digitālās lietotāja pieredzes jomā – Volkswagen ID. īpašniekiem regulāri piedāvā bezvadu atjauninājumus. Tādējādi tiek nodrošināts, ka automobilim visā tā darbības laikā ir pats jaunākais programmas nodrošinājums un ka tas nemitīgi tiek uzlabots ar jaunām funkcijām. “Mūsu pieredze šajā jomā pēdējo mēnešu laikā ir bijusi ļoti pozitīva. Viena no priekšrocībām ir tā, ka mēs varam klientu atsauksmes tieši un ātri pārvērst jaunās funkcijās, piemēram, uzlabojot uzlādes jaudu vai pievienojot paziņojumu par akumulatora ietilpību vadītāja displejā,” stāsta Labē.

MEB – elektromobilitātes kampaņas pamats

Moduļveida elektropiedziņas platformai (MEB) globālās elektromobilitātes kampaņas tempu paātrināšanai ACCELERATE zīmola stratēģijā ir izšķiroša loma. Šī transportlīdzekļu arhitektūra, kas izstrādāta īpaši Volkswagen elektriskās piedziņas sistēmai, piedāvā lielu nobraukuma rezervi, plašu salonu un bezvadu atjauninājumu atbalstu. MEB ir visu ID. pilnībā elektrisko un pilnībā savienoto automobiļu tehniskais pamats.

MEB jau no pirmsākumiem ir bijusi orientēta uz pilnībā elektrisko piedziņu un iespējai to izmantot dažādu segmentu Volkswagen grupas automobiļos. Tādējādi šī platforma sniedz iespēju samazināt radītos izmešus, veicina pāreju uz oglekļneitrālu mobilitāti, turklāt samazina elektromobilitātes izmaksas.